24 Hours Being PREGNANT!!

  • čas přidán Před 2 měsíci

    James Charles

    doba trvání: 15:06

    HI SISTERS! In today's video, I'm trying something I'll never get to experience, being pregnant! My best friend Laura is pregnant with her second baby so she challenged me to be pregnant for 24 hours to see if I was strong enough to go through what she does! 💪🏼 I hope you enjoy the video and don't forget to thumbs up and subscribe!
    🎥 PREVIOUS VIDEO » cscodes.info/port/ynx_iIbOsWpnzXU/video.html
    👕 SISTER'S APPAREL » sisters-apparel.com
    🛎 Subscribe to my channel to join the sisterhood & hit the notification bell so you never miss an upload! » bit.ly/JamesCharles for new videos!
    💞 LET'S BE BFFS
    TEXT ME! » 310-905-8746
    INSTAGRAM » jamescharles
    FACEBOOK » jcharlesbeauty
    TWITTER » jamescharles
    SNAPCHAT » jamescharless
    TIKTOK » jamescharles
    💌 Business Inquiries » business@spinandco.com
    💸 COUPON CODES 💸
    USE CODE JAMES FOR MONEY OFF YOUR ORDER!
    MORPHE » morphebrushes.com
    LILLY LASHES » lillylashes.com/
    LAURAS BOUTIQUE » lauras-boutique.com
    🔥 MY AMAZING TEAM
    CREATIVE DIRECTOR: Louis Gargiula
    louisgargiula
    EDITOR: Ryan Allen
    cscodes.info
    GRAPHICS: Michael Rusakov
    michael.ny

Ata Beyaz
Ata Beyaz

That is the dumbs idea i had hear why did u even want to get pregnant why didn't u get first a girl XD

Před 44 minutami
nevilles asmr
nevilles asmr

Why did I click this?

Před hodinou
Safia Collard
Safia Collard

We love your videos.

Před 4 hodinami
Papi Ji
Papi Ji

Gonna make me act up🙄🤤🤤

Před 7 hodinami
Deanne Pereira
Deanne Pereira

I saw the thumbnail and I went WTF😂

Před 7 hodinami
NotBérry
NotBérry

The thumbnail looks weird, gives me chills- do you have clothes on?

Před 9 hodinami
buriedlemon
buriedlemon

THERES SO MUCH HATEEEEEEEE

Před 9 hodinami
LscCartoons
LscCartoons

Oh my God James got pregnant, oh I thought it was real 🤣🤣🤣

Před 11 hodinami
SLIMM HUNNI
SLIMM HUNNI

Him posing in the camera 🤣

Před 11 hodinami
Jeff Bainbridge
Jeff Bainbridge

Sometimes I believe he is a girl

Před 12 hodinami
Briannah Quinn
Briannah Quinn

Is James a girl or a boy?

Před 12 hodinami
Bxkugox
Bxkugox

Boy

Před 9 hodinami
Sr David
Sr David

Pero-

Před 12 hodinami
DontEatYourMicrowave
DontEatYourMicrowave

James is a proud mother of two 😩✌️

Před 14 hodinami
Lord Doggo
Lord Doggo

That thumbnail is so cursed ☠️☠️

Před 15 hodinami
Ghao He
Ghao He

Tf deez memes. *****

Před 15 hodinami
RosieNjulio
RosieNjulio

Weak lame lost person.....

Před 17 hodinami
Toyosi Adeleye
Toyosi Adeleye

I get cramps especailly on periods.

Před 17 hodinami
Chip Potts
Chip Potts

Why he have nail lol

Před 18 hodinami
Suhaib 77
Suhaib 77

Cringe a$$hole

Před 18 hodinami
chieftouraygaming
chieftouraygaming

That. Is. The. Most. Cursed. Thumb. Nail. When. Your. Naked. Oh. My. God.

Před 19 hodinami
Masie plop
Masie plop

James your hansum i love you cruh me on you

Před 20 hodinami
h1ghsky1 fan
h1ghsky1 fan

james mario music

Před 20 hodinami
Emmanuel Herrera Jaimes
Emmanuel Herrera Jaimes

Dios ha muerto y nosotros lo matamos D:, nuestra unica salvacion es el infierno ahora

Před 21 hodinou
Kimberly Funk
Kimberly Funk

James u look amazing

Před 22 hodinami
Fishy Boii
Fishy Boii

BIG OOPSIE

Před 22 hodinami
Fire Ace lvl1000
Fire Ace lvl1000

Oh god

Před 23 hodinami
marivic romero
marivic romero

The thumbnail 😳💅

Před dnem
Lukas Onrejas
Lukas Onrejas

This was a hella crazy...

Před dnem
Karma Kinda
Karma Kinda

????

Před dnem
O. S GINMIG RUOK FF
O. S GINMIG RUOK FF

Wtf youuuu boyss

Před dnem
Malik Malaika
Malik Malaika

The thumbnail is not good

Před dnem
Siti Nur Aufa Raihanah
Siti Nur Aufa Raihanah

That is the most cursed thumbnail i ever seen

Před dnem
シ Little miss Despa1r シ
シ Little miss Despa1r シ

Him walking up the stairs Me: yas slayyy

Před dnem
Spider-bac FN
Spider-bac FN

AHAHAH you got demonetized

Před dnem
Glitch
Glitch

Worlld.most cursed images games charles being pregnat and the tumbnail is the creepest thing ever the youtube picture tho what the heell

Před dnem
Jose R
Jose R

tottally did not freak out when i saw the title(;´༎ຶٹ༎ຶ`)

Před dnem
Dimey Smith
Dimey Smith

Your just creepy at this point james

Před dnem
Elouise Ryall
Elouise Ryall

I am a huge fan

Před dnem
Hello Adele
Hello Adele

woooow

Před dnem
ariana pierre
ariana pierre

now this is REALLY the last thing i expected to see today

Před dnem
Sebastian Alvarez
Sebastian Alvarez

Are on you period

Před dnem
Rosey girl 03
Rosey girl 03

You will never be pregnant James Charles

Před dnem
Stephanie Jean
Stephanie Jean

Two months later, *✨video goes on my recommended ✨*

Před dnem
LemonArtz
LemonArtz

James you’re a dude you can’t get pregnant

Před dnem
Luna Pelaa
Luna Pelaa

Totally fab❤💕

Před dnem
Avah Hemphill
Avah Hemphill

You are cool

Před dnem
Peyton Matthews
Peyton Matthews

Is anyone new to James Charles or is it just me

Před dnem
Troll Hunter
Troll Hunter

I was here just to dislike the video

Před 2 dny
ᑕIᑎᗪᗩ
ᑕIᑎᗪᗩ

Hmmm

Před 2 dny
kitty toca
kitty toca

BUT THIS thumbnail is CREEPY bro

Před 2 dny
DK- DISASTER
DK- DISASTER

What the hell is happening in life

Před 2 dny
Hilsia Marin
Hilsia Marin

I'm scarred for life. I can't not unseen this 💀

Před 2 dny
Ed Idk
Ed Idk

i get it that people have gey rights but y did you have to do that, thats just not right fam

Před 2 dny
Christopher Droege
Christopher Droege

Eye ligma

Před 2 dny
Christopher Droege
Christopher Droege

The thumbnail is giving me I ligma

Před 2 dny
Christopher Droege
Christopher Droege

Dis be really weird

Před 2 dny
Christopher Droege
Christopher Droege

Wtf

Před 2 dny
Mondatta
Mondatta

When he said WOAH I thought he was gonna go “whomp whomp whomp whomp yeahyeahyeahyeah” which I would’ve started dancing

Před 2 dny
Laura Mercado
Laura Mercado

I'm so surprised that this video has no like

Před 2 dny
BeAsTsAhShA 24
BeAsTsAhShA 24

Bruh

Před 2 dny
Madison Dinh
Madison Dinh

Hahahahahahahahahahahahahahaha

Před 2 dny
Madison Dinh
Madison Dinh

Omg I'm like that too but for 29 hours for my favorite mom

Před 2 dny
Madison Dinh
Madison Dinh

Omg I I I it's just so funny

Před 2 dny
Madison Dinh
Madison Dinh

Omg

Před 2 dny
Madison Dinh
Madison Dinh

I love you and hahahahahahahahaha

Před 2 dny
Thomas Downey
Thomas Downey

Sisters forever

Před 2 dny
Laurence Wabasse
Laurence Wabasse

Why why being pregnant

Před 2 dny
Laurence Wabasse
Laurence Wabasse

Being pregnant?

Před 2 dny
Jax Vernick
Jax Vernick

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHGHHHHHHHHHHGHHHHHHHGHGHGGHGHGHHGGHGGHGHHGGHGHGHHGGH

Před 2 dny
Rose Bannister
Rose Bannister

Oooooooooooooooo

Před 2 dny
Logan Daniel
Logan Daniel

WTF

Před 2 dny
Adam
Adam

Lol why are you doing this challenge lol😂🤣😂🤣😂🤣🤣😂

Před 2 dny
Monkey Man idiot I gUeSs
Monkey Man idiot I gUeSs

9:17

Před 2 dny
Monkey Man idiot I gUeSs
Monkey Man idiot I gUeSs

WTF is wrong with this man 9:17

Před 2 dny
Lrita Simms
Lrita Simms

I found out your deepest Secret you're actually marshmallow it shows on a tiktok

Před 2 dny
Guer
Guer

Dude your a man not a fucking women

Před 2 dny
El Botellazos
El Botellazos

Cringe

Před 2 dny
Claire Reseigh
Claire Reseigh

"Are we at 30?" "No that's 26" Creepy thumbnail, this is the last thing i expected to see on my fyp!

Před 2 dny
shernaz Ichhaporia
shernaz Ichhaporia

Excuse me it's not youtube photo it's a thubnail

Před 3 dny
Solongo Temuulen
Solongo Temuulen

Gg man

Před 3 dny
[MonokumaSimp]
[MonokumaSimp]

💃I🤪sQEeZeD🥶OUt💖tHE🌹bABy🏊‍♂️WAs🔫It🤷‍♀️tYleR🧚‍♂️mArK👑oR🔇 bRaDY🏳️‍🌈

Před 3 dny
Deepankar Mudliar
Deepankar Mudliar

😮

Před 3 dny
Steven Standridge
Steven Standridge

Perverse

Před 3 dny
chad -
chad -

What the fuck is this

Před 3 dny
Lily's world
Lily's world

hahahaha

Před 3 dny
Bidhan
Bidhan

tf

Před 3 dny
little editer
little editer

i finally found your cannel

Před 3 dny
Joshua Camacho
Joshua Camacho

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Před 3 dny
Lola R0328
Lola R0328

That thumbnail tho-

Před 3 dny
OG dawg
OG dawg

I wanna see how many disliked this

Před 3 dny
JENS3N
JENS3N

0:32 you can say that again

Před 3 dny
Ernest Campagnone
Ernest Campagnone

This person has problems

Před 3 dny
Mommyhustlesharder
Mommyhustlesharder

Auto gyna fee liac

Před 3 dny
Midnight Mochi
Midnight Mochi

The thumbnail ._.

Před 3 dny
Alexei.
Alexei.

ُ

Před 3 dny
John Howell
John Howell

Eel

Před 3 dny
Salty Lemon
Salty Lemon

But james i wanna know ur twins gender

Před 3 dny
Margeaux GE GE
Margeaux GE GE

You are awesome 😛

Před 3 dny
don sayong
don sayong

💥

Před 3 dny
♡•°ClxudySummer°•♡
♡•°ClxudySummer°•♡

HEY SISTERZZZ

Před 3 dny
poefloe
poefloe

JAMES I-I-IM SCARED

Před 3 dny

Další

Exposing SCAM 5 Minute Crafts Makeup Hacks

15:16

12 minutes of Relatable TikToks

12:25

12 minutes of Relatable TikToks

Blush

zhlédnutí 2,6M

VYSTŘELENÁ || Dárek pro Jiřinu Bohdalovou k 90. narozeninám

4:06

CRYING WITH THE DOOR LOCKED!! *PRANK*

08:32

CRYING WITH THE DOOR LOCKED!! *PRANK*

Alexa Rivera

zhlédnutí 7M

I Survived 24 Hours Straight In Ice

11:34

Living With The World's LONGEST Nails For A Day

18:08

Playing Among Us In Real Life 2!

22:40

Playing Among Us In Real Life 2!

James Charles

zhlédnutí 41M

SURPRISE! We Got A New Puppy!! 🐶

14:52

SURPRISE! We Got A New Puppy!! 🐶

James Charles

zhlédnutí 8M

Playing Among Us For The First Time!!

14:17

Playing Among Us For The First Time!!

James Charles

zhlédnutí 21M

Learning How To Do TikTok Transitions!

13:41

Learning How To Do TikTok Transitions!

James Charles

zhlédnutí 10M

VYSTŘELENÁ || Dárek pro Jiřinu Bohdalovou k 90. narozeninám

4:06

VIDRAIL I Ladislav Sinai Podcast #53

1:19:06

VIDRAIL I Ladislav Sinai Podcast #53

Ladislav Sinai Podcast

zhlédnutí 35K

Jon Malejpárek - Český Bad Boy z Mjériky

13:56

Jon Malejpárek - Český Bad Boy z Mjériky

Mikýřova úžasná pouť internetem

zhlédnutí 374K

INCREDIBLE POPCORN TRICK?! #shorts

0:41

INCREDIBLE POPCORN TRICK?! #shorts

Dan Rhodes

zhlédnutí 16M

Twins cool prank / TwinsFromRussia tiktok #shorts

0:41

Twins cool prank / TwinsFromRussia tiktok #shorts

웃웃TwinsFromRussia

zhlédnutí 1,8M

TOP 5 nejpracovitějších TVORŮ PLANETY

2:13

TOP 5 nejpracovitějších TVORŮ PLANETY

TOP veci do 2 minut

zhlédnutí 74K

AMONG US V REÁLNÉM ŽIVOTĚ /w @Pimps

11:55